ابزارآلات باغبانی ؟!

قصه از اینجا شروع شد، فروش اینترنتی ابزارالات باغبانی بدون مطرح بودن برند ، بدون داشتن مغازه و یا پایگاه فروش ، فقط و فقط در اینترنت ... مثل همیشه گروه ایران ادکس مشغول به کار شد از ایده و استراتژی فروش تا اجرا و مشاوره .

ایده و استراتژی : گروه ایران ادکس
مشاوره بازاریابی دیجیتال :  پیمان سیف دواتی
اجرای طراحی وب سایت و سئو : گروه ایران ادکس
اجرای طراحی و ایده گرافیک : گروه ایران بنر
 نتیجه بدست آمده : رشد فروش ۶۲ میلیون تومانی در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴
جزئیات

آیا برای استفاده از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ آماده هستید ؟

در دنیایی که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، لازم است برای اینکه این روند به درستی پیش رود تدابیری بیاندیشیم. در کسب‌وکارهای آنلاین که همه چیز آنها دیجیتالی محسوب می‌شود، این تدابیر اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند.

در حقیقت این تدابیر همان استراتژی به حساب می‌آید که اصطلاحا استراتژی دیجیتال نامیده می‌شود و به کارگیری آن در کانال‌های مختلف و ادغام آنها شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند.

در ادامه به یک اینفوگرافیک در این رابطه توجه کنید:

جزئیات

بازاریابی ایمیلی در 2017

سال موفقی برای بازاریابی مبتنی بر ایمیل بود. این رسانه به عنوان یک کانال بازاریابی به رشد خود ادامه می‌دهد و بخش مهمی از آمیزه‌ی بازاریابی است. در حالی که در سایر پلتفرم‌ها (به خصوص شبکه‌های اجتماعی) رشد چشمگیری وجود دارد، بازاریابی ایمیلی به عنوان راهی کامل برای درگیری و رسیدن به مشتریان باقی می‌ماند.

شخصی‌سازی، خودکار بودن و بهینه‌سازی، سه موردی است که بیشترین توجه را در بازاریابی ایمیلی می‌طلبد. با نگاهی به سال 2017، هر سه مورد به شد خود ادامه می‌دهد، اما کاربرد هر کدام تغییر می‌کند تا ترندها و تکنولوژی جدید را بازبتاباند.

در جزئیات بیشتر بخوانید ...
جزئیات

استراتژی واقع گرایانه در بازاریابی اینترنتی


استراتژی واقع گرایانه در دیجیتال مارکتینگ :

امروزه در دورانی هستیم که به دفعات واژه بازاریابی اینترنتی یا همانDigital marketing  به گوشمان می خورد. بازاریابی اینترنتی روز به روز در حال گسترش است و بطور روز افزون مردم برای رفع نیازهای خود به بازارهای خرید آنلاین مراجعه می کنند. در دنیای امروز نیازهای مردم در بازه ی بسیار گسترده ای در فضای آنلاین برآورده می شود. در این قسمت به نکاتی مهم برای ایجاد استراتژی Realistic (واقع گرایانه) برای ایجاد کسب و کار انلاین اشاره می کنیم.

برای ایجاد استراتژی واقع گرایانه توجه به موارد زیر الزامی است:

جزئیات

افزایش 200 درصدی CTR به واسطه‌ی تبلیغات موبایلی پرسرعت

ایران ادکس : در همین زمانی که غول‌های تکنولوژی برای بالا بردن سرعت بارگذاری تبلیغات تلاش می‌کنند، ارقام منتشر شده از یکی از آن‌ها نشان می‌دهد که تبلیغات سریع‌تر واقعا عملکرد بهتری دارند.
بنا به تحقیقی که توسط Google and Teads، کمپانی تکنولوژی ویدیو، منتشر شده‌است، ناشران موبایلی که از AMP (Accelerated Mobile Pages) گوگل استفاده می‌کنند، عملکرد بهتری نسبت به وب موبایلی سنتی دارند.

نتایج نشان داده‌است که ناشرانی که از AMP بهره می‌برند، شاهد یک رشد 200 درصدی در نرخ CTR (میزان کلیلک‌های دریافت‌شده‌ی یک لینک نسبت به میزان دیده‌شدن آن) بوده‌اند. آن‌ها همچنین شاهد رشد 18 درصدی عملکرد تبلیغات بوده‌اند. در حال جاضر تقریبا 100 ناشر از جمله Mashable، Rodale، L'Express و Trinity Mirrorدر حال استفاده از AMP هستند.
در پست وبلاگی که نتایج را به تفصیل بازگو کرده‌است، گفته شده ویدیوهایی که توسط برندها و ناشران منتشر می‌شوند علاوه بر سریع بودن، نیاز به درگیر کردن، آموزش و سرگرم‌کردن دارند.

"اگر تا حالا بی‌صبرانه انتظار لود شدن سایت مورد علاقه‌ی خود را کشیده‌باشید و سپس تنها با تبلیغات آزاردهنده‌ای مواجه شده باشید که تمام صفحه‌ی موبایل شما را می‌پوشاند، باید متوجه شوید که چرا میزان درگیری مخاطبان رو به کاهش است."

در سال جاری گوگل و فیس‌بوک کارهای زیادی برای سرعت بخشیدن به وب از طریق کوتاه‌کردن تبلیغات و زمان‌ لود شدن آن‌ها انجام‌داده‌اند. در ماه سپتامبر، چند ماه پس از اینکه گوگل برنامه ی AMP خود را اعلام کرد، فیس‌بوک گفت که به تبلیغات‌چی‌ها برای کم کردن زمان لود شدن کمک می‌کند.
در ماه نوامبر گوگل به تحلیل 4 عدد از ناشران خود پرداخت و متوجه شد ناشرانی که از پیج‌های AMP استفاده می‌کنند، مسخصا ترافیک بالاتری دارند. کمپانی اعلام کرده که این ناشران 80 درصد بیش از سایر ناشران برای مخاطبانشان درگیری همراه با CRT بیشتر ایجاد کرده‌اند.

منبع : www.adweek.com
جزئیات

آنچه باید از A/B تست بدانید

اکثر بازاریاب‌های دارای ادراک و طراحان شناخته شده، از A/B Testing برای شناخت رفتار مخاطب استفاده می‌کنند. این تست به این افراد کمک می‌کند تا نرخ تبدیل را افزایش دهند. با تمام این توصیفات A/B Testing در برابر دیگر مواردی که در زمینه بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرارمی‌گیرند (همچون سئو.) ، چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اکثر کسانی که از A/B Testing به راحتی گذر می‌کنند، در حقیقت یا با ساز و کار آن آشنایی ندارند و یا از مزایای A/B Testing آگاهی ندارند. حتی این که چگونه این تست صورت می گیرد، یکی از مواردی است که همیشه مورد سوال قرار گرفته. این مقاله بهترین راهنمایی است که تا به امروز در رابطه با A/B Testing منتشر شده است و هم اکنون شما می‌توانید با خواندن این مطلب با ساز و کار A/B Testing آشنا شوید. ادامه در جزئیات ...
جزئیات